יום רביעי, 29 בינואר 2014

כיף לי - רשומה אחרונה :)




היום ואחרי תהליך של כתיבה שנמשך לכמה חודשים, אני מאוד שמחה שהגעתי לסוף.. בסוף :)

אהיה כנה ואביע את דעתי בצורה כזו : 

ביקשתם שאכתוב  
ועל מה אני אחשוב

על התהליך ביקשתן לברר
ועל זה אין עוד מה לדבר
פשוט הכתיבה והתהליך
היו לי כתסביך!

ממש רציתי לוותר
ובא לי גם להתנצל

רשומה בכל שבוע
בראש זה היה לי תקוע!

אומנם לחשוב זה קל
אך לכתוב זה לא בכלל!!

קיוויתן לעיסוי מוח
ומזה דווקא רציתי לברוח
כי בכלל לא היה לי לזה כוח!

לכתוב כל שבוע
היה לי כנטל קבוע

שסחבתי על הגב
והתקדמתי בו כמו צב

חומר נלמד - חומר נקרא
שעות ישבתי בתקווה שיצא לי נפלא!

אומנם רגשות אלו היו לי בהתחלה
אך בסוף יצא לי כחוייה

ניסיתי מאוד להשקיע
ודעות אישיות להביע
ואולי רעיונות להציע

היתה לי ההזדמנות לשנות
אך אני רציתי לעשות
ממש רציתי לוודות
שבלוג זה לא כל הבעיות

עכשיו אני שמחה
שאני בסוף הרשומה

מודה לכן על הסבלנות
בקריאת כל הרעיונות
כמה מהם אולי היה מעניין 
ואולם השאר כמעט ואין

אקדיש לכן שיר 
כי ממש אהבתי את כולכן להכיר
עמיתים ומרצים 
אותם באמת אנו מכבדים
ומכל הלב אוהבים
תודה תודה תודה 
אני על הכל לכן מודה :)

ממני ובאהבה רבה

https://www.youtube.com/watch?v=MXyGEw8lHG8



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה