יום שבת, 22 ביוני 2013

השימוש באמצעים טכנולוגיים

בהרצאה הראשונה של הקורס שפות וכלים לעיצוב סביבות למידה עם ד"ר יאיר, נתבקשנו להדפיס דף לעבודה והתנסות בכיתה..... הסיבות רבות אך התוצאה היא אחת.. לא הדפסתי!! הגעתי לכיתה בלי דף, מה עושים??.. כולם הסתדרו, חילקו את הדפים ביניהם ולא נשארו עוד דפים בשבילינו ונתקעתי בלי דף!!! שאלתי אם יש עוד דף, ולא חשבתי כלל וכלל על פתרון הקשור לעולם הטכנלוגיה החדשה , למזלי ד"ר גילה קורץ היתה נוכחה בשיעור והיא הציעה לי לצלם את הדף באמצעות הסמארטפון ולהתחיל לעבוד!
אווווופס, איך לא חשבתי על רעיון כזה, הרי אני סטודנטית לתקשוב ואמורה לחשוב על תחליפים טכנולוגיים ולממש אותם, איזה כיף להיות "IN" בעולם הטכנולוגי.   בעיה אחת=> הרבה פתרונות .

דוגמא זו השתמשתי בה בכדי להראות לעצמי בראש ובראשונה שעולם הטכנולוגיה הוא רחב מאוד, והחשיבה בראש פתוח וגמיש מביאה אותנו לחשוב ולמצוא הרבה פתרונות ואופציות לבעיה אחת, והתאמת הפתרון לבעיה\סיטואציה הנוכחית .
העולם הטכנולוגי עשיר מאוד ומתפתח ומתרחב במהירות רבה, ודורש הרבה השקעה,עקביות ועדכון מתמיד. להיות בעולם הזה, היא שאיפה והליכה עם הזרם, ואני מרגישה עמוק בתוכי שהרצוי האישי שלי הוא כך, אך המצוי עדיין רחוק קצת!!
המקרה הזה עשה לי מהמפך מחשבתי ומאז אני חושבת על התרומה של השימוש באמצעים הטכנלוגיים כדי להקל על עצמנו ככל האפשר בחיי היומיום שלנו ושל תלמידנו וילדינו.
תקוותי, שלפחות עד סיום התואר אהיה במקום הנכון ובראש המתאים למורה המסיימת תואר שני בחינוך ותקשוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה