יום שני, 16 בספטמבר 2013

בין תיאוריה למעשי

 :)    I       H A V E     A     D R E A M


רשומה אחרונה לסמסטר ארוך, עשיר בחומר ויש הרבה מה ללמוד ובמה להתעניין.היום אנחנו לקראת סוף סמסטר 3 ובעוד כחודש נתתחיל בסמסטר 4 ואחרון בתואר הזה ובתחום התקשוב .למדתי הרבה והקדשתי הרבה זמן לחקור, לבדוק, ולהתנסות בתוכנות חדשות ומעניינות ואטרקטיביות, אך קיימת בעיה ממש גדולה ,,, חסר לי מאוד להתנסות ולעבוד במה שאני לומדת בכיתה ובבית הספר בו אני עובדת!!מאוד מתסכל ומאכזב ללמוד ולהתאמץ מבלי להרגיש את השינוי בהוראה.ניסיתי הרבה ועדיין מנסה , כמה דברים הצליחו אך לטווח זמן מאוד קצר, מסיבות רבות,,, מצבם של התלמידים, חוסר במשאבים, חוסר מוטיבציה מקרב המורים להמשיך ולשתף פעולה, חשש בית הספר מקבלת אחריות על מכשיריםאישיין שמביאים התלמידים(אייפאד אישי), הרבה קשיים למימוש השינוי והעבודה.לא יודעת עד כמה אתן יכולות לתאר לעצמכן - למידה מתוקשבת וחשיבה אחרת,חדשנית בשילוב טכנולוגיות חדשות בהוראה - כל זה מתקיים כחוויה תיאוריטית.  המימוש עוד רחוק מאפילו לחלום עליו.בתחילת הלימודים היתה לי אמונה ורצון רב לחולל מהפכים ושינויים בבית הפר או אפילו בכיתה שלי! היום אני מרגישה תסכול ויאוש, דואגת מאוד שכל מה שאני לומדת לא ימומש בפועל ואני יודעת מאוד טוב שאם אני לא מתעדכנת ועובדת בתחום התקשוב בפועל  אני אפסיד הרבה ואפילו אהיה מחוץ לתחום ויהיה מאוד קשה לחזור מכיוון שההתפתחות הטכנולוגית מהירה מאוד ופספוסים מתמשכים יכולים להשפיע מאוד על הידע והעבודה שלי.אהבתי מאוד את התחום, והתחברתי לרוב הקורסים והחומר שלמדתי - מה שאני מאוד מקווה שאצליח להשתמש בתקשוב ובשילוב טכנולוגיות חדשות במשך השנה אפילה אם במידה מועטה. הסרטון שאותו הקדשתי בהתחלת הראשומה, זהו החלום שלי לחולל איזשהו שינוי בהוראה, בעבודה או אפילו במחשבה שלי לגבי התלמידים שאיתם אני עובדת.

                                                           ------יש לי חלום - --   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה