יום שני, 16 בספטמבר 2013

חווית הכתיבה בבלוג



לחשוב על כתיבת רשומה שבועית , היה מאוד כבד עליי :) 
לעיתים רחוקות היה לי כיף לכתוב ולשתף חוויה איתכן בבלוג,  אך באופן כללי היה לי מאוד קשה לחשוב על נושא, תחום עניין שיתאים לבלוג.
חוסר ההתנסות בחומר באופן ממשי בעבודה שלי, היה מאוד מתסכל, כך שפעמים רבות חשבתי לשנות מקצוע או תחום לימוד במהלך שנת הלימודים במכללה !!!! 
יש לי הרגשה שהבלוגים שלי היו מיותרות, וחסרות עניין וחשיבה מסדר גבוה ברובם!!!! העובדה שאין מה להמחיש ואיך להמחיש אפילו העבודות והמטלות שהיגנו במהלך הלימודים היו בשפה העברית מה שמקשה עוד יותר לנסות אותם עם התלמידים שלנו.

בכל אופן, אני מודה לכן מאוד על ההדשת זמן בהקשבה וקריאת הרשומות שלי. 
לשם כך אני מקדישה לכן את השיר Thank u 4 hearing me :)    
ושיהיה לכולנו : לכן,לי, ולעמיתים שלי בקבוצה (א + ב) בהרבה הצלחה בלימודים ובחיים בכלל 
                                                                                         בכבוד רב- ג'יזיל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה