יום רביעי, 22 במאי 2013

המציאות המדומה

שמחה לבשר לכם ברשומה זו... שהיום הודיעו על הקמת חדר וירטואלי בבית ספרנו המכובד ...
החדר הוירטואלי היה נושא העבודה שלנו (אני ואלסי), בקורס טכנולוגיות כסוכני שינוי בסמסטר שעבר... הרצוי הפך להיות מצוי לשמחתי הרבה... ובתאריך  10.6.13 "באותו יום של מבחן חשיבה ולמידה :) " עורכים יום הפתיחה לחדר בטקס מיוחד ...
http://www.youtube.com/watch?v=mluJYi-BLW4
  קישור הממחיש ומגדיר מה זה חדר וירטואלי (המציאות המדומה) , ומדגים אפשרויות טיפול ולמי זה יכול להתאים....
הגדרה מהויקיפדיה : " מציאות מדומה (אנגלית: Virtual reality, ובקיצור VR), הוא סימולציה של סביבה, מלאה במידת האפשר, באמצעותמחשב, באופן הנותן למשתמש המחשב אשליה כי הוא באמת בסביבה המציאותית אותה מדמה המחשב וכי הוא אינו משתמש במחשב. חלק ממערכות המציאות המדומה מדמות את כלל החלל בו מצוי המשתמש לסביבה אחרת וחלק מהן מדמות רק את המחשב וסביבתו הקרובה לחלק מסביבה אחרת. מציאות מדומה משמשת לצורכי בידור וללימוד ואימון.
הסביבה המדומה יכולה לדמות סביבה שבאמת קיימת בעולם הממשי שמחוץ לחדר המחשב, כמו סימולציות עבור טייסים או אימוני קרב, או לדמות סביבה דמיונית לחלוטין."
בית הספר אמור להתחיל את השימוש בחדר בשנה הלימודית הבאה ....  המורים אמורים לעבור הדרכה לשימוש בחדר, האחראית על החדר הינה מרפאה בעיסוק אשר עברה הדרה והתמקצעה בטיפול ובשימוש בחדר לצורך טיפולי.עד אז ניתן להתנסות בחדר בטיפול עם הילדים באופן מודרך ע"י המרפאה האחראית.העולם הטכנולוגי רחב מאוד ומתרחב כל הזמן, חשוב להתאים את הטכנולוגיה המתאימה למקום ולאנשים המתאימים והכי חשוב להשתמש בטכנולוגיה באופן יעיל ואיכותי..... בתקווה שהחדר הזה יהיה יעיל ואפקטיבי עבור התלמידים שלנו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה