יום ראשון, 12 בינואר 2014

שליטה באמצעות העיניים




http://news.discovery.com/tech/gear-and-gadgets/forget-kinect-control-these-games-with-your-eyes-140103.htm

טכנולוגיה חדשה המאפשרת שליטה במשחקים באמצעות העיננים במקום הקיניקט (Kinect), מה שמאפשר לשחקן לשלוט במשחק בכל השלבים דרך העיניים, ללא צורך בתנועה כלשהי (תנועות יד, רגל, ראש ,גוף)

אולם בתור אמא אני מעדיפה שהילדים שלי דווקא בזמן הקשור מאוד למשחקים טכנולוגיים אשר מחייבים ישיבה ופחות תנועה , אתלהב יותר לעניין תנועת הגוף מאשר הזזת עיניים, ואני בתור אמא בחרתי לקנות לילדים שלי משחק כזה לעודד אותם לשחק עם תנועה ולהתרחק כמה שאפשר מלשחק במשחקי מחשב או אייפאד אשר בזמן משחק הילד מרותק לגמרי הן בגוף והן בחושים.
אך נהיה אופטימיים ונסתכל מכל הצצדים ונגלה יתרונות רבות לטכנולוגיה זו כמו כן לכל טכנולוגיה אחרת.
כך שבתור מורה העובדת עם ילדים במסגרת החינוך המיוחד, אני מאוד מתלהבת מהעניין הזה, טכנולוגיה המאפשרת לילדים מרותקים לכסא שאין ביכולתם להזיז אברי הגוף שלהם, להנות כמו כל ילד בעולם, החווה חוויות מרתקות במשחקים אלה.
ילדים מבינים ומודעים לנפלאי החיים וחוויות הילדים ואין ביכולתם להתנסות ולהנות ממשחק אפילו הכי פשוט שיש, ילדים אשר תלויים באחר בכל פעולה או צורך בסיסי אשר יבקשו, טכנולוגיה זו יכולה לפתוח להם חיים חדשים, תאפשר להם שליטה על דבר מה. ... ועוד מה טכנולוגיה זו יכולה להתפתח ולאמץ אותה לעוד תחומים רלוונטיים,שיהיו חיוניים ויעילים לקבוצה זאת של אנשים.
הטכנולוגיה יכולה להתפתח עד אין סוף ... ומי יודע חיים של אנשים רבים יכולה להשתנות, טכנולוגיות רבות יכולות לשפר את איכות חייהם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים ולהעניק להם עצמאות יחסית בכמה תחומי חיים.
מי יידע לאן נגיע ?   נהיה אופטימיים ונצפה ונחכה תמיד לטוב .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה