יום חמישי, 23 בינואר 2014

הורים זו האחריות שלכם!!


http://www.baba-mail.co.il/Content.aspx?emailid=6549

להיות הורה זו היא זכות ולא חובה! הורה הוא מי שמוכן להקריב את חיו, ולספק חיים טובים ובטיחותיים לילדים שבחרו להביאם לעולם הזה.
תמיד אפשר להאשים את האחרים בטעויות שלנו, להכחיש ולהתעלם מהמציאות שהעולם מסביבנו מלא בגירויים ופיתויים אין סופיים, אשר יכולים לגרום נזק רב לילדינו.
הורים חייבים להיות עירניים ,מעודכנים ומשקיפים לכל הטכנולוגיות והגורמים היכולים לגרום נזק לילדיהם, וגם לדאוג להתידד לילדיהם ולהיות להם כחבר טוב, שיעניקו לילד אימון ואהבה ובו זמנית חייבים להיות אסירטיביים ועקביים, ולהציב גבולות לכל דבר בחיים.
אנחנו חיים בעולם המלא בפיתויים והילדים עלולים להישחף בזרם הזה,הורים המשגיחים על ילדיהם, המבהירים ומסבירים לילדיהם על כל מיני נזקים, יכולים לחסוך מהם נזקים רבים.


ילדים בדור הזה מסכנים מאוד, אינם מסתפקים ואינם מתלהבים מכלום בחיים, רוצים הכל אך לא נהנים מכלום!!
בתור הורים חייבים ללמד את ילדינו להעריך את החיים, להעריך את מה שיש להם, הורה טוב הוא לא זה המספק כסף וכל מה שילדיו דורשים, אלא הורה טוב הוא זה אשר מספק לילדיו את מה שצריך וטוב להם.
הורה הוא לא רק מפרנס אלא גם מחנך!!
בימינו ובדרישות החברה הקשים מאוד, ההורים מאוד עסוקים בעבודה שלהם ובקידום הקריירה, ופחות מבלים את זמנם עם הילדים ואם במקרה נשארו על הילדים הזמן המוקדש לילדים פחות יהיה זמן איכות ממנו לזמן מנוחה או השלמת עבודות בית וכו'...



אני בתור אמא לשני ילדים,כתבה כזו יכולה לעורר בי הרבה שאלות ומחשבות, מה כן נכון ומה לא ? תמיד טוב לעצור ולחשוב,,, ולשפר ... כי לדעתי הורות היא אומנות .
ואני שואפת להיות אמא טובה לילדים שלי הדואגת למנוע מהם סכנות ונזקים, בכך שאעניק להם אוזן קשבת ואהבה מכל הלב, כך שתמיד אהיה להם כבית חם וחבר טוב לחזור אליו ולשתף חוויות ודאגות.
ולסיכום  אני מקדישה את השיר הזה לכל הילדים בעולם ולילדים שלי (סרי ולידיא) האהובים שלי במיוחד...
http://youtu.be/gKBG_RgImdQ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה